can u feel me?

Goodmornin', eeyyy, skrev inget igår, kändes inge vidare kul.
men skriver idag istället.


Tareq min blattevän! :)

- har du sett det där huset där det bor typ massa jävla blattar? Skriker tareq.
- haha, ja, det har jag, svarar jag och skriker tillbaka.
- asså man blir typ rädd ibland för dom där blattarna, dom är ju lite farliga.
säger han med rädsla i rösten.
- haha, men tareq du är ju föfan blatte själv! säger jag med en hånflin.
- ja just fan, men det är inte samma sak.



igår tvinga lärarna ut oss på nån jävla rundvandring igenom den stad där jag tillbringat nästan hela mitt liv i ;o
jag tvivlar inte, det var förjävligt.
nu ska jag platta håret och packa i lite stuffs, och sen bär det av till plugget.
just fan måste ringa papi och säga till han att han ska ge mig massari till dansskor :)

yalla, ha en bra dag, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0