u may have a blessed ramadan.

Sshoo, zerrat riktigt mycket känns det som, spenderat min helg i umeå, with sofiiia!
med ett helvete till spöregn vi fick på lördagen.

med ett evigt snackande om tunisien, om hur vi haft det i sommar.
klagande på att det inte finns riktigt några hottisar i varken luleå eller umeå.
we want em' niggazz ;)
inte för att jag bryr mig om sånt precis! ;pp
+ att vi hängde med skönaste mona, från libanon! *arabic power*



n' she did it, på sofias vägg! ;)


OCH TILL AGNES, FÖRLÅT ATT JAG INTE KUNDE KOMMA TILL DIN FEST!
HOPPAS DU FÅR ETT JÄKLA BRA ÅR, OCH SÅNT, OCH JAG ÄLSKAR DIG MASSOR! <3


nu ska jag städa upp här och faktiskt go 2 sleep, bon nuit! :)

till alla muslimer, ha en bra ramadan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0