3 december.



hheeyy, har inte bloggat på ett par dagar, men men ..
har inte haft sådär mycket att göra, ska jag vara ärlig så har jag inte ens slagit på datorn på tre dagar faktiskt.
Har bara pluggat & faktiskt varit med alicia för de mesta! :)

idag i alla fall, var vi på tk (teknikenshus) *HAHA, jaja...*, yes, i know .., men en sak som var lite goodiie, var att Luleå faktisk har utvecklats lite, bara lite till. *go lule*
Subway har öppnat på universitets området, ojojoj! gjorts framsteg nu är det så att jag faktiskt inte har lagt märket till de föränn idag.

men det är supadupagott, faktiskt, så jag är lycklig :)

aja, nu får ni ursäkta mig, ska plugga till franskaprov imorgon, BUHUUUUUUUUUUU ...... :(

peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0