betmon 3a eldam3 w 2elak betmon.

Go' natt :)

Ja vad ska man hitta på att skriva,,,
Vad har jag gjort idag?, - vaknade klockan 05:50 då mamma planerat att vi skulle till kyrkan, skulle tydligen vara "sååå vackert". Så jag vaknade minsann och vad möttes jag av, jo mamma som säger att vi inte alls ska dit för att hon tydligen inte kan köra bil efter att ha druckit ..  jaha, men inte tänker man på mig inte, för jag kan faktiskt inte somna om när jag väl har vaknat. Så där blir jag kvar halvdöd efter ett jävla massa snack om att jag måste sova..
whateva, for i alla fall till älsklings alicia sedan.
Har hunnit träna och duscha också :),

nu ladies n' gentlemen's ska jag faktiskt gå och käka upp en massa choklad som är kvar sen igår! MUUUMS!!!***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0