try to be a better person.

Har året 2008 varit bra? Sådär, ångrar vissa saker.
Tror du 2009 kommer bli lika bra? Lätt bättre!
Har du fått nya vänner detta året? yaaooo, that's fo'sho :)
Har du förlorat någon kompis detta året? nej tror inte det ;s
Har du några nyårslöften? sluta äta sötsaker!!!
Kommer du hålla dom? i'm gon give it a try.
Vad kommer du sakna från 2008? ingenting, absolut ingenting.
Nämn en positiv sak från 2008? alicia :)
Nämn en negativ sak? att jag inte höjde betygen ännu mer ..
Hur har det varit med kärleken? fell in love.
Vad tror du kommer bli positivt med 2009?
new n' fresh start, ska göra mycket bättre ifrån mig.

lista snodd av älsklings isa! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

God Jul :)

Fått några fina julklappar :)?

2008-12-24 @ 20:31:28
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: tack så mkt! :)

2008-12-25 @ 12:41:12
URL: http://aamandaf.blogg.se/
Postat av: Hannabanana bananen

hHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAH SELMA jag frågade nyss vanessa om de var miss fatti låten du tänkte på när du döpte din blogg och då sa hon att fatti är ju som röven duvet. men då selma undrar jag över en sak, VARFÖR HAR DU DÖPT DIN BLOGG TILL röv.blogg.se + HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :D

2008-12-26 @ 19:13:48
Postat av: Miss. S

svar - bananen, hHAHAHAHAHHAHA, hanna! gäller nessa med ojojoj!, jag dör* jag skulle ha hetat fatima från början så då hade mitt smeknamn kanske inte varit semlaan right?, så då kom jag på fattiii, är fett less på semlaan, har inte tänkt på det där med fattiii och röven förens nu ... :S

2008-12-26 @ 21:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0