Max i magen.

Tjo!,
dagens humör; grining & trött ..

har sånt jäkla problem med sömnen, kommer mig aldrig i säng + att jag vaknar hur tidigt som helst.
Jag menar det är lov for fuck sake!!! borde försöka utnyttja det lite mer.
aja, hoppas alla har haft en härlig dag, vaknade skit tidigt for och tränade sen bedrog jag mig till shopping till alicia, folk var helt galna, de stog typ och köade för att se idol kevin, men käranån, whateva ska inte säga något dumt nu.

köpte ett par träningsbyxor, och ett halsband, *mycket intressant .. *


och nu sitter jag här och käkar ett orginalmål *mmhhmm*
måste kommentera hur mycket jag älskar maxxxX. sjjjukt alltså.

hmm... finns inte så mycket mer att säga faktiskt, aja, holla!

i'm oouut!

Kommentarer
Postat av: Tina

Tror jag såg dig :P MAX ÄR SÅ JÄVLA GOTT!

2008-12-30 @ 18:52:42
URL: http://colafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0