nobody is gon' save me.

hheyy there, what's poppin' ?  :)

nu är det inte alls länge kvar tills lov!, imorgon, :), dessutom får jag mina betyg imorgon, aaaahhh!!! *scary*
tror faktiskt att det har gått hyfsat bra ändå, i hope.

helgen kommer inte bestå av speciellt mycket, ska jobba och sen blir det väl plugg.
Lär inte gå speciellt bra imorgon på matteprovet som vi ska ha, har knappt pluggat.
Men som tur är har vi prov sen får vi gitt hoooome! :)

har hittat sjukt mycket snyggt på internet som jag vill beställa,
but then we have the problem ... not money enough
*buhuu*



lite sommar bilder! :)

nu ska jag städa upp här och sen ska jag packa mig in i duschen.

- u gotta stand up fo' ur self, don't let the haters get yaah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0