u make me better.

I want to give u my breath, my strength, my will to be here that's the least I can do, let me cater to u.
Through the good, the bad, the ups and the downs.
I'll still be here for u let me cater to u.


Inte mycket intressant i livet right now, är nöjd, faktikst väldigt nöjd med mina betyg! :)
ska bara höja lite lite till, till nästa termin, man vill ju trots allt att slutbetygen ska vara bra.
helgen att inte bestått av så mycket, i fredags gjorde jag ingenting alls, damn, such a boring town we live in ...
igår tog jag mig till nessa i all hast, som vanligt ner till kvantum köpa 2 kg godis och sitta hemma hos henne, gossip, choklad med mjölk *mmm.., mums* :)

somnade direkt, efter jag kom hem. Okay, nu ska jag lägga mig och se på Twilight har faktiskt laddat hem den, sjukt bra kvalla jag fick, alla har ju typ sett den så, i'm kinda late but i'll watch it now ! :)
sen ska jag iväg och jobba, ska försöka plugga lite när jag kommer hem .

take care :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0