baby why u got my love?

hej, plugget äter snart upp mig, aja, guess that's how it needs 2 be..
skulle ha bloggat igårkväll men ides inte för allt var kasst, var inte på humör riktigt.
men nu är det heeelg! yess HELG!, ohyeah, fyfan, att man kan längta såhär mycket, samma sak varje vecka.
jag ska se till att ha en rktigt chill helg med mycket sömn, yessir! :)

i'm gon' admit, att jag är lite rädd för gymnasiet, ojojoj, fett mycket dom snackar om det nu, ofta jag orkar?
allt är, gymnaiet,gymnasiet,gymnasiet..., makes me fed-up, med det här snacket. En 15 åring som själv går på högstadiet, bloggar om gymnasiet ...



henna :')

i'm gon' tryna keep it comin',

i'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0