en torsdagskväll,

ja, vad hade den att bjuda på?

pluggade matte hela HELA hela eftermiddagen, sedan bestämde jag mig i alla fall för att gå på Romeo & Julia teatern med klassen, så jag duschade fräschade upp mig ett slag, och begav mig dit.

nej ska inte komma med en massa dåligheter om den, den va väl bra i guess :)
klarar inte av att titta på sånt där kärleks stuff och shit.
I gotta admit att jag blev lite småledsen när Romeo dog .. aaaah, buhu ..

måste bara tillägga att nessa kom försent till teatern som vanligt alltså, MOHAHAHA (6),
aja, nu ska jag inte vara taskig mot lill fjunis nå mera, hon kanske rent av tar illa upp .. :(


Fjunis - boom, hun got my love'


men nu ska jag packa och sen ska jag krypa ner under täcket och försöka sova!
GOODNIGHT! :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0