fredag,,

coucou,

i gotta say it, MYCKET skönt med helg,
ska jag var honest har jag inte gjort ett piss idag.

Var på stan med angeliqa (älskling) hittade väl inte sådär värst mycket snyggt.
så jag drog hem efter ett tag.. hämtade flouus, gick tillbaka och köpte en mössa,hårfärg & en tröja, en guldfärgad tröja faktiskt! :)

aja, var mening att habibti skulle komma idag vi skulle dra till plannja men DAMN U.
i guess att det inte var ditt fel, men ändå! :'( ngn annan gång då.

pallade inte färga håret idag så gör det imorgon, ska be mamii göra det också faktiskt.

imorgon kanske jag får hitta på något, nice chillin' at home sometimes, u know :)
blir en hel del pluggande också, men men .. ;o

Kommentarer
Postat av: mimmi

Jies:)

2008-11-08 @ 10:45:24
URL: http://mimmigranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0