Måndag.

Tjohej, pluggggg, som vanligt, allting går så sjukt segt alltså, blir less!
aja, har inte gjort annat än att plugga, vart med alicia lite, tränat & pluggat ännu mer, DAAMN.
Har ingen livv, men det är så det är, ska satsa mer sa jag ju, satsa mer på skolan du vet.
*Jag vill inte sluta som en städerska, kallas det* inte för att det är fel, u know what i mean, men men ..
hoppas på mirakel, drömmar och sånt shit.

prao denna vecka alltså,,
hittade inget nice ställe att vara på så drog till skolan och pluggade, har nämligen bara prao tisdag, onsdag.
Gymnasiebyn, yessir, med tareq blattebuddy! & nessish - the waga!, hoppas hon inte bara är sjuk imorgon också .........

nu ska jag försöka torka mitt hår, plugga lite, och sen försöka sova :)


take care ya'll.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0