snart helggG.

Go' kväll kära vänner. (yeah, svennestyle)
oouuf, sjukt skönt det ska bli med helg, jag svär, har väntat&väntat, n' finally it happens!
fredag; har till och med fått beröm av lärarna du vet, damn nice!, skött mig för en gångs skull, YESSIR! ;)

undrar vad man ska hitta på då till helgen du vet, hmm, *grubblande*
kanske kommer sofia (habibti) hit, kmr hon ska vi ha fettkul, jag menar det!, miss u baby!


köpt en jacka idag, eller rättare sagt fått den hemskickad, sjukt kul att få paket faktiskt.
don't matter what's in it, alltså du fattar, bara det är ett paket! :')

aja, en canada goose (mindre än den jag hade förra året)

jag vet att ni nu typ drar värsta grejen här ba; ohshit, she's just like 'em other fjååårtisar!
vad ska jag göra om jag gillar dom? ;o, hittade ingen annan snygg heller för den delen ..
u get 2 think watcha want, i don't judge u fo' that! :)

ska sitta och slöa ett tag till sen är det att kryppa ner i täcket..




bon nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0