~'* u inspire me to be betta.

- Let me cater 2 u
cuz baby this Is ur day do anythang fo' my man baby u blow me away.


Heeyyy.

Sjukt skönt det varit med helg, även om jag inte fått speciellt mycket gjort.
lemma tell yaah about ma day - vaknade fett tidigt, shit inte fått nån sömn alls *DAAAMN*
ska helt ärligt försöka gå och lägga mig tidigare ikv,
gotta be honest with yaah, är supadupa sugen på kall cola just nu, ännu mer damndamndamn.
´
but now to ma day - jobbade från klockan 17:30 till 20:00 då jag får hem och fixade mig.
sedan blev de till alicia *love' u baby* 
 
och nu sitter jag här och bloggar, ska nog försöka sova i guess :)



take care n' have a good night wagaz!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ska du säga:)

2008-11-30 @ 10:49:44
URL: http://mimmigranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0