back in school,!

Måndag - ganska skönt med skola faktiskt.
döda mig inte nu för att du tycker att jag tänker helt wrong och grejer.
Men jag var faktiskt seriös, idag har det också gått betydligt mycket bättre än det gjort på länge.
Har lämnat in flera arbeten och har börjat koncentrera mig mer under lektionerna, *i gotta say, it's positive*
Hoppas nu att det kommer fortsätta såhär bra.
Varför ska man hålla på och bry sig om andra saker när man har skolan att tänka på.
Det är väl ändå plugget som kommer i första hand, inshallah att det kommer att gå bra.


aja, mest hängt med tareq (svartskalle homeboi) *melove*
idag alltså, sjukt skööööön han är.

blev att vara med alicia (habibti) haha,<3, aja, slött typ, as usual.

aajuste, har hittat en jacka! yessir, en canada goose supahot i swear.
ska fråga papi nu bara, men tror nog jag får den :)
dessutom ska jag köpa ett par baby phat skor, som också är supahota!
eehpP, shitdasame, nu ska jag se lite på tvv, sen ska jag lägga mig, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0