- Torsdag.

Ska jag ärligt talat säga när jag vakande imorse? ...
ya0, klockan; 08:00, early mornin' kanske det heter, eller.
lovLOV det är lov och jag vaknar så tidigt.
Tog mig i alla fall till alle alicia, älskling, där jag slöade typ. Halvsov litegrann, du vet, *SKÖÖÖÖÖÖNT*

aja, eftermiddagen kom och jag beslöt mig för att packa mig hem.
tränade, käkade och sen drog jag till nessa ett tag.

nessa - du är snäll & rar du är den bästa vän jag har,<3

ska jag vara helt ärlig har jag saknat tareq min vän under lovet.
för att jag inte umgås med den där jäveln på fritiden så tar han typ död på mig under lovet *min svartkskalle*

whateva, imorgon blir det chill hela dagen tror jag, ska väl se till att sova ut riktigt ordentligt.
Har ogjort massa plugg, får se till att göra det under lördag, i guess.
kvällen blir väl den där K-1 Rumble in the Arctic, boxning och shit, hoppas det blir något av detdå :)

nu ska jag tränga ner mig i soffan brevid min broder och se scrubs ;o
finns inte så mycket mer att göra här i livet, u know.

peace.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0