pop my coller.

Tisdag, yessir tiden går grymt sakta.
Jag svär trodde fan i mig att det var torsdag idag, pluggplugg, jamais kommer det att ta slut.
Dessutom fick jag reda på att franska läraren tycker att det är nödvändigt att sänka mitt franska betyg.
shit, varför? ;O
 
aajuste, vi ska faktiskt åka med franskan till frankrike till våren, kul va? ;'D

och agnes tycker att jag har blivit kass i skolan, att jag sakkat efter *hur man nu stavar det*
vet inte riktigt, är sjukt skoltrött och har ingen lösning alls på problemet.

aja, sitter och pillar på limewire och laddar hem musik för fullt, har inte haft ny musik på svin länge nu, har inte idaas.
men nu, updated!

ska fixxa mig för sängs, bouussaa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0