she wants 2 be the fatest women in the world.

DAMN!, såg ni det där programet på kanal 3, generation fett!
det är fruktansvärt ärligt.

lyssna nu noga, inte för att jag har något imot smällfeta men ändå.
kvinnan hade förfan gått upp från 113 kg - 280 kg på ett år!
ett år, one year, un año, uno anno!
jag är inte speciellt smal heller, men verkligen inte väger jag så mycket!, unbelievably!

Livet börjar gå mot sitt slut känns det som, känner mig bara kassare och kassare för varje dag som går.
Och mer & mer beroende av min mobil blir jag, sick ...
ma baby, skulle inte kunna leva utan den!

men nu ska jag banne mig gå igenom lite plugg, typ senplugga, och sen ska jag lägga mig, 
kkkkramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0