Trust me when i say, that i'll be okay.

- Lördag.

vaknade skit tidigt idag, vet inte vad det kan bero på, men men..
igår var jag faktiskt och spray tana mig, fett bra var det. Men blev lite fläckig, LITE, nej, mycket ska jag faktiskt erkänna.
Jag klev ut ur den där duschen, och fattade lixom inte att man skulle smörja ut sig, så det bara rann, tillslut så fattade jag det, men då hade det ju redan gått ett tag, så det hade ju fastnat. Och jag duttade och duttade med den där handuken. Och tillslut blev jag torr.
Men ska faktiskt gå någon gång till under lovet, det lär ju försvinna snart. Men rikligt brun blir man, i alla fall första dagen.
Duschade nu och såg att det försvann lite :(

Brown legs! ;)

Nu ska jag ringa nessa se om hon har vaknat, sen blir det stan tror jag.
Nessa ska faktiskt också få färga mitt hår, utväxten är inte sådär värst snygg.
ikväll blir det uh, men vet inte ens om jag pallar gå dit.

aja, nu ska jag fixa mig,

peace.


Kommentarer
Postat av: mimmi

tack söt:)

2008-10-25 @ 13:26:49
URL: http://mimmigranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0