- Tisdag.

Ooouf, känns tjockjobbigt att vi börjat nu, skön helg har det varit ska jag säga!
Tufft det där med skolan alltså, att man ska plugga dygnet runt typ, alltså herregud, har man ingen fritid!
Nej, KNAPPAST!, för dom låter oss inte, stackars samhällets ungdomar.
Det känns som om lärarna utnyttjar oss för att ha en rolig dag på jobbet. Alltså du vet, ger låga betyg för att dom vill hacka ner på en för skojjs skull.
*grubblar vidare* eller så kanske det inte alls är så, det kanske är så att man är så tjockkass själv!
Nej för helvete, vad säger jag? ;o
ofta jag är kass, eller är jag?

nej, det är jag inte, det är bara lärarna som "försöker" ha det roligt på jobbet, men drabbar oss elever på ett mindre bra sätt.

aja nu ska jag till skolan, ha det bäst! :)

Kommentarer
Postat av: malin

du är ju bäst! :)

2008-09-23 @ 13:19:54
URL: http://malinwappling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0