almost fridayY.

Hej, ser att jag inte hunnit skriva på typ på 2 dagar eller något sånt *inte viktigt*
whateva, har inte hänt sådär jättemycket.

Tjavs du vet, plugget, rätt trist, börjar bli lite less på en del i klassen, but i guess that's life.
Imorgon är det fredag fett härligt det ska bli, men har en hel del pluggande jag måste göra i helgen.

Ja, och så kommer vi till det där med att lärarna bara vill hålla på att jävlas med en, för att få uppleva en bra dag på jobbet, vet ni vad jag fick på min dikt!, alltså ärligt jag var proud, riktigt jäkla stolt, och jag fick G+, har dom inget liv eller?

PPPPAAAiiNn!

Tomorrow blir det Louise's fest där vi skulle käka tsm och fixa oss och sen skulle vi dra till kh "discot" WAAAAGA! i know.
men det blir kul, *se lite folk och så*
ojojoj, jag är verkligen waga!

Dj Khaled - we global:
http://www.youtube.com/watch?v=G_PnOZQIKYM
åh, sjukt rik den är!

NY MOBIL!





Ma baby!

men nu ska jag sova, bon nuit! :)

Kommentarer
Postat av: ishofffen :P

giive me da numba' ;P smsa mig det är msna, peeyz sis

2008-09-19 @ 23:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0