can't believe it's fridaayyY.

ohyes, det är fredag, fyhelsike va skönt!
men sorligt nog har jag en massa pluggande som jag måste göra nu i helgen! ;'(
usch, but i guess att jag måste ta itu med det.

äh!, du kanske känner till dom där tråkiga dagarna, då du är så jäkla risig att du vill spyy, och sen känns det som om du inte har något liv, allt är lixom allmänt tråkigt.
tänk dig alla fixat upp sig en fredags eftermiddag efter en jobbig skoldag och dragit in till stan för att umgås och träffa folk. Mitt i allt dyker jag och agnes upp och typ bombar hela staden med risighet! ;oo *take cover*

visste inte alls vad jag skulle hitta på idag, inte alls, ähshit tänkte jag, whateva, palla tråkigheten ta över mig, heavy stuff lixom, yyepp, blev tillslut filmkväll hos agge! :')

blev rätt mysigt ska jag säga dig :)
men lollo&agge ville inte hyra en skräckfilm, så vi hyrde nå konstigt! i alla fall vart det lite skojj bara att umgås :')

- söta brudar,<3 :)

ajja, nu ska jag tagga och kolla om det är något på tvv, nöta dator lite till och sen sova.

bon nuit! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0