give me that piece of shit!


                        how gorgeous!

Man kan alltid drömma :)

Plugget, var en massa jävla shit, svenska, matte, slöjd & engelska.
Timmarna gick inte så värst långsamt, som dom brukar göra.
Drog hem och duschade efter att stinkit olivolja hela dagen *håret alltså*
tagga sen iväg till stan där jag köpte ett par söta tumvantar från indiska, är aldrig inne där, men kanske borde börja! :)


första fastan, alltså första dagen, har väl gått bra,
ska iväg med brorsan, taqqe och hans syrra och käka på max! typ firar, första dagen är alltid svårast.
sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, tror jag ska göra henna i mina händer :)
hoppas det blir lyckat den här gången åteminstone.
fotar och stoppar in sen.

hörs, bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0