he got me day dreamin'

a-a-a-ight, zerrar rätt mycket nu förtiden, men ska skärpa mig!
I SAID IT, då menar jag det :)

skiver blogg fast än jag borde stå i duschen vid denna tidpunkt, usch känner själv hur dirty jag är.
Du vet, man duschar 250 ggr på en dag men känner sig fortfarande sådär äcklad av sig själv!
hmm... *fattiii grubblar*
kanske är det bara jag som brukar känna så? ;oo
pinsamt värre, men nu delar jag med mig av mig själv, och då kanske ni kan lära känna mig!
don't ask me, varför jag skrev det där, vet fan i mig inte ens själv.

saturday, mest en sån där dag då jag fastar i något onödigt för att jag inte orkat att ta itu med livet riktigt.
du vet, försöker vila ut efter en lång hård vecka *NOT* där jag inte haft en tid att ens kolla mig själv i spegel *NOT*
nej nu ljuger jag, måste säga att jag inte alls är nöjd över mig själv och pluggandet ;oo

hur som helst så tänkte jag att jag skulle lägga in en bild på koftan jag köpte i helgen.


från gina tricot! :)

ehepp, ska duscha, och sen ska jag se om det är något bra på tvv, :)

holla, peace :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0