i'm feelin' ashamed.

AyYy, gissa rätt, jo, dagen va skön och så, loouise 15 år! GRATTIS!
fast att du fyllde år för typ 1 eller 2 veckor sen, aja, det va riktigt kul i alla fall.

vi käkade och sen så började vi göra oss klara för kvällen, kh, alltså sveriges äckligast håla hade ett "disco"

musiken;
 
jo, den va väl okej, du vet, musik man kan dansa till i alla fall.
vänner: kände mig mest dissad under kvällen, nessa kände sig inte "bekväm" i hennes kläder, alla andra gick inte att få tag på, alone, kanske det heter.
folket; du vet, här i Luleå, där känner alla varandra, känner du inte en så vet du i alla fall vem hon/han är!
sjukt tråkigt, blattar är sköna, det är dom enda som är normala, *tror jag*
konversationer;
- ALLTSÅ HAR DU HÖRT!? hon har legat med han.
- VA?!, ööh, asså är du seriös?
- nej, usch, fyfan, värsta slampig!
- menar det, nej, usch vill inte ens tänka på det, får mig typ att kräkas.

MENINGSLÖST!, sånt man inte vill höra, ärligt jag driver inte, jag svär, ville bara hem!, känner mig fan inte inne bland alla andra, känner mig som utanför du vet, pallar inte snacka sånt shit.

SEN KOMMER VI TILL DET VÄRSTA! '

jag och mb stog och dansade, aja, waga i know, men i alla fall, så kommer en kille fram till oss och säger att vi kan gå upp på scenen och dansa. Men då tvivlar vi och säger att vi inte vill, efter bara drygt 5 sek så rusar vi i all hast upp på scenen.
TRUST ME, den va inte liten, och där står vi och dansar, usch va skämmigt, men jag & mb fattar inte riktigt att vi är där uppe, det går typ 2 låtar och människor runt oss, kollar, och skrattar, dansar, allt.
När det plötsligt slår mig att vi står framför kanske 60 pers, och dansar, och att vi inte ens är seriösa, inte gör det med stil !
ojoj, så jag grabbar tag i mb's hand och vi kutar ut!
Där vi sitter och skämms!

THE END!

får sätta in lite bilder imorgon, nu ska jag föra över lite låtar på min mobil och sen ska jag sova!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0