i'm gonna be ya numba 1.


 



såhär blev
lite fint i alla fall? :')´


2 september, tjockt skönt med ramadan.
pluggapluggaplugga, inte nog med det, lärarna tvingade oss alla att låna två svenska böker, och en engelsk som vi ska läsa.
READ? wha0ot, i didn't get that.
HELLno0!

ärligt nu, pojkar i 12 års åldern borde passa sig riktigt jävla noga.
Vad har sammhället gått och blivit? ;oo

hittar min brorsa flämmangde överallt tycker jag, det här måste jag ta itu med!!
kolla inte ens på hans så kallade "homebooiis" dom är ingenting att ha.
värsta white trash, believe me!

nu ska jag grubbla vidare på hur jag ska förgöra hans friends,

godnatt!

Kommentarer
Postat av: hanna

hahahhahah du har så jävla RÄTT!!! jag ska hjälpa dig selma! :P

2008-09-06 @ 15:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0