le 8 septembre.

Shoo bre, tjockskön bok, alltså jag svär den är hur jävla bra som helst.
Nu tycker ni säkert att jag är värsta nörden ba; eeh, fyfan va töntig hon är som skriver om en bok! Har hon inge liv eller? ;o
men nej, förhelvete! den va skit bra, och alla borde läsa den!





har inte hänt så värst mycket idag, pluggat och sett lite på film och såntdär! :)
i övermorgon är det skolfoto! HELLn0O did i miss somethin'
ohyes, it is, ta mig härifrån.
damn va missnöjd jag blir hela tiden!

hoppas det blir bättre den här gången, 9:ans foto ska banne mig se åteminstone okej ut! ;p
på dom andra har det lixom varit, "hej! kom och hjälp mig"







ha en skön kväll ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0