pluggapluggaplugga.

Shoo, blev en chill dag, stod i fiket med peppe&taqqe, ännu en dag.
Kom någon "kärring" som snackade om gymnasiet och valt inför detta, usch nej!
jag vill inte välja, för jag sa att jag ville gå IV ett år till mamma men det gick hon tydligen inte med på.

Ungfär såhär löd det hon sa; JAG HAR INGEN DOTTER SOM GÅR PÅ IV, NEJ ALDRIG KOMMER JAG GÅ MED PÅ DETHÄR!

nehe tänkte jag för mig själv, det ska du allt se, jag kommer att gå IV och jag är stolt!

i alla fall drog på stan med peppe efteråt, köpte en lyckokaka på chinatown, rätt tufft faktiskt.
det stod; you will have luck and overcome many hardships.
köpte också ett gulligt armband och en t-shirt från gina tricot! :)

sedan blev det plugg på kh, med ali, sjukt skön kille, älskar hårt,<3 :)



men ni får ha det så bra, puss 

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte lika bra som mina lyckokakor :D

2008-10-07 @ 23:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0