*show me that happyface*

Shoo, what's poppin' :)

känns som det enda jag gör just nu är att plugga, guess it's good, men lite fritid kan man väl ha, eller?
tagga till stan med angeliqa och försökte hitta en praoplats.
vill prao hos en frisör men ingen tar imot praoelever, utan vill ha utbildade frisörer.
feeed-up! varför ska det va så?
tror banne mig vi var in på alla frisörer i hela stan.
+ att jag hittade snyggaste koftan på gina tricot, den är min och ingen annans! ;pp

och föresten
0oohyeah, it's friday
, gissa bara hur lycklig jag är!!!
slappa hela jävla helgen och sova ut.
ähpp, whateva, ska fixxa mig och sen bege mig till nessa&bananen och se på film.

ha en bra fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0