Take a shower my friend.

Yepp, det är faktiskt så att jag har problem med att duscha, inte så att jag aldrig duschar, haha,
usch, ohygienska människor det finns här i världen.
Nej för att jag duschar förlänge! SJUKT alltså, du vet när jag väl kommit mig in så kan jag aldrig ta mig ut!

idag slog jag rekord! SHIT ALLTSÅ! 25 min, det här är något nytt ska jag säga dig!
jaja, nu ska ni komma med era jag duschar på 5-10 min, men tänk för att I DON'T GIVE A FUCK!
för jag är skit stolt just nu! 

wagas dit & wagas hit, världen är full av dom.

aja, imorgon blir det tandläkaren på morgonen, yes!, neeeeeej, jag är rädd !!!

shit the same, sen blir det cafeet med peppe&taqqe, tjockt chill dag vi ska ha imorgon :)
äh, nu tänker jag banne mig gå och lägga mig, ha det bra puss, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0