the greatest.

Ssshoo, choctrött jag är, har varit och kollat på en mobil, men hittar ingen fin, inte som dom där sidekick mobilerna, finns inga fina alls.
Nu blir jag ledsen och irriterad, men ny mobil kommer jag till 110% ha till veckan *ohyeah*
Har faktiskt klarat mig such a long time, utan nu, så det är på tiden att jag köper mig en ny en, jag håller förfan på att dö.
Men allt är mitt fel, hittar ju ingen. Då det ju förfan mobilaffärernas fel, dom har ingen smak, ingen stil alls på mobiler!

N' NESSA IS THE GREATEST, nej jag skojjar förfan, det är jag som är det!

drog till nessa och hängde med henne till kvantum och köpte c-c-candy, sen satt vi bara hemma hos henne och snackade och hade oss, rätt chill var det, :)




men nu ska jag kanske försöka fixa till färgerna till bloggen, och så, för den ser gräslig ut.
inte för att jag kan något själv, men lite kan jag fixa i alla fall :)

goodnight!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

du kan ju fråga om det är nåt när du ska göra om bloggen:)

2008-09-14 @ 21:43:47
URL: http://mimmigranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0