utegångsförbud, yessir.


Fattiii.

skön låt!
http://www.youtube.com/watch?v=FZ7qvR8ptx0

Min mamma tycker tydligen att jag har dålig attityd och att jag kassar mig ännu mer i skolan.
*det där med skolan kan jag nästan hålla med om*, men det är inte så himla lätt alla gånger.

kan inte heller säga att jag ansträngt mig så värst mycket idag heller.
Satt & såg film med peppe&taqqe, för att jag inte orkade jobba.
Har inte lust med något alls.

aja, fick reda på att nästa tisdag ska vi på besök, en heldag på gymnasiebyn, där ni kmr att se mig nästa år *stolt*

CAN'T BELIEVE THIS, får inte ens gå och köpa godis, det kan fan inte räknas som ute? ;o
ska ju förfan och köpa candyyY, inget mer.
nej, för mamma envisas med att hon ska fara, för utegångsförbud då får man inte sätta foten utanför dörren.

kanske skriver något mer sen, boouusa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0